Szeroka gama wysokiej jakości lamp i opraw oświetleniowych LED do zastosowań profesjonalnych, cechująca się wysokim poziomem komfortu optycznego oraz wyjątkową trwałością i niezawodnością.
Nasza strona wsparcia zapewnia wszystkie najnowsze wersje oprogramowania do pobrania, instrukcje obsługi oraz często zadawane pytania dotyczące naszych produktów, a także informacje o tym, jak skontaktować się z pomocą techniczną Verbatim. Znajdź odpowiedzi, których potrzebujesz, na pytania dotyczące produktów Verbatim, które uwielbiasz.
Jeśli produkt Verbatim wygląda na wadliwy lub nie działa zgodnie z oczekiwaniami, wykonaj następujące czynności:
Upewnij się, że korzystasz z produktu Verbatim z oryginalnymi akcesoriami dołączonymi do produktu (zasilacz, kabel USB itp.).
Skontaktuj się z lokalnym zespołem pomocy technicznej Verbatim telefonicznie lub przy użyciu poczty e-mail.
Jeśli po konsultacji z zespołem pomocy technicznej produkt zostanie uznany za wadliwy, otrzymasz numer autoryzacji RMA, który umożliwia zwrot wadliwego produktu.
Upewnij się, że Twój produkt Verbatim jest zapakowany w prawidłowy sposób – jeśli jest to możliwe, użyj oryginalnego opakowania – i upewnij się, że numer RMA jest widoczny na opakowaniu. Dołącz również oryginalne akcesoria (zasilacz, kabel itp.) do wadliwego produktu.
Po otrzymaniu dostawy zespół pomocy technicznej naprawi/wymieni Twój produkt.
Wsparcie i obsługa produktu
Uzyskaj odpowiedź na pytania dotyczące konfiguracji, użytkowania, naprawy i konserwacji produktów. Chętnie udzielimy Ci pomocy.
Email:
Wyślij wiadomość, aby uzyskać odpowiedź pracownika pomocy technicznej firmy Verbatim.
Kontakt ze wsparciem technicznym Verbatim jest możliwy od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00 czasu środkowoeuropejskiego (poza świętami państwowymi) i w językach określonych poniżej: angielski, niemiecki, włoski, francuski i hiszpański.