Chętnie Ci pomożemy

Nasza strona wsparcia zapewnia wszystkie najnowsze wersje oprogramowania do pobrania, instrukcje obsługi oraz często zadawane pytania dotyczące naszych produktów, a także informacje o tym, jak skontaktować się z pomocą techniczną Verbatim. Znajdź odpowiedzi, których potrzebujesz, na pytania dotyczące produktów Verbatim, które uwielbiasz.

Here to Help

Przeszukaj katalog dokumentów pomocy technicznej

Resetuj
RMA i naprawa
Jeśli produkt Verbatim wygląda na wadliwy lub nie działa zgodnie z oczekiwaniami, wykonaj następujące czynności:
  1. Upewnij się, że korzystasz z produktu Verbatim z oryginalnymi akcesoriami dołączonymi do produktu (zasilacz, kabel USB itp.).
  2. Skontaktuj się z lokalnym zespołem pomocy technicznej Verbatim telefonicznie lub przy użyciu poczty e-mail.
  3. Jeśli po konsultacji z zespołem pomocy technicznej produkt zostanie uznany za wadliwy, otrzymasz numer autoryzacji RMA, który umożliwia zwrot wadliwego produktu.
  4. Upewnij się, że Twój produkt Verbatim jest zapakowany w prawidłowy sposób – jeśli jest to możliwe, użyj oryginalnego opakowania – i upewnij się, że numer RMA jest widoczny na opakowaniu. Dołącz również oryginalne akcesoria (zasilacz, kabel itp.) do wadliwego produktu.
  5. Po otrzymaniu dostawy zespół pomocy technicznej naprawi/wymieni Twój produkt.
Wsparcie i obsługa produktu
Uzyskaj odpowiedź na pytania dotyczące konfiguracji, użytkowania, naprawy i konserwacji produktów. Chętnie udzielimy Ci pomocy.
Email:

Wyślij wiadomość, aby uzyskać odpowiedź pracownika pomocy technicznej firmy Verbatim.

Napisz wiadomość do działu pomocy technicznej
Nr tel.

Zadzwoń do działu pomocy technicznej:

00 800 3883 2222 lub 0049 6196 900198/ -96/ -94
Kontakt ze wsparciem technicznym Verbatim jest możliwy od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00 czasu środkowoeuropejskiego (poza świętami państwowymi) i w językach określonych poniżej: angielski, niemiecki, włoski, francuski i hiszpański.